Print

Tanfolyamot indítunk

 

Elkészült az alapítvány 2014 évi képzési terve. Az "Oktatás menű" alatt a "Tájékoztató a tanfolyamokról" címen tájékoztatás található a tanfolyamok időbeosztásáról és a olvasható a tanfolyamok rövid ismertetője.

Legközelebb áprilir 7-én indul tanfolyamunk

 

Ügyfélszolgálati tréning II. (gyakorlat).

 

            A program keretében a résztvevők fejleszthetik kommunikációs készségüket, tárgyalástechnikájukat, prezentációs technikájukat és előadói képességüket. Elméleti és módszertani támogatást kapnak a konfliktusok, nehéz ügyfélszolgálati helyzetek kezeléséhez. Emellett tudatosítja bennük a program az ügyfélszolgálati funkció fontosságát, az ügyfélszolgálatos munkatársakkal szembeni, magatartásukkal kapcsolatos elvárásokat. 

 

            A program 14 modulon keresztül segíti a gyakorló ügyfélszolgálatos könyvtárosokat abban, hogy fejlesszék a sikeres közönségkapcsolati munkához nélkülözhetetlen alapvető kompetenciáikat új ismeretek és tapasztalaton alapuló tudás (jártasság és készségek) megszerzése révén, illetve önismeretük fejlesztésével. A program épít az INKA Alapítvány „Ügyfélszolgálati tréning a könyvtári minőségfejlesztésért” című akkreditált képzésének tananyagára, de gyakorló, már tapasztalattal bíró olvasószolgálatos munkatársak esetében nem előfeltétel az alapozó képzésen való részvétel. A jelen program az egyéni és csoportos gyakorlatok, valamint a közös feladatok megoldása révén a tapasztalati úton való tanulást szolgálja.

 

 

Share